Ritkán adódik alkalom, amikor egy reklám megtekintésével jó ügyet támogathat az ember. A Sharity azonban megteremtette ezt a lehetőséget, és adománygyűjtő kampánya óriási sikersztori lett, amelyet nem más támogatott, mint a Jysk.
Reklámok nézéséből 500.000 Ft adomány? Ez a Sharity sikersztori!
A Sharity applikáció a reklámok erejét is felhasználva igyekszik összekötni a felhasználókat, az alapítványokat és a nagyvállalatokat. Az első olyan platform, ahol a jótékonykodók nem csupán konkrét összeggel, de a figyelmükkel is támogathatják a civil szervezeteket. Bizony, egy néhány másodperces reklám megtekintésével a számodra kedves ügyet támogathatod. Ugyanis a reklámfilmek után járó hirdetési költséget a Sharity a felhasználók által kiválasztott és támogatott alapítványok között osztja szét.
A XXI. század új adományozási rendszere már itt van és bizonyított!
A Sharity és a Jysk összefogott, hogy közös versenyt hirdessen az applikációban. Minden Jysk áruház megnyitásakor az új üzlet 40 km-es sugarú körzetében működő civil szervezetek 500.000 Ft értékű utalványért pályázhatnak, melyet az áruházban le is vásárolhatnak. A szerencsés szervezetet a Sharity applikációban szavazás útján lehet megválasztani egy Jysk reklám megtekintését követően. A szavazók jó tett helyében jót várhattak, hiszen a felhasználók között 3 db 10.000 Ft értékű utalványt is kisorsoltak.
A versenyeket olyan hírességek népszerűsítették Sharity nagykövetként, mint az Irigy Hónaljmirigy, Harsányi Levente vagy Barabás Évi.
Ezért a CSR programért a Jysk Marketing Diamond Díjat kapott.
Ez csupán az egyik nagy volumenű kampány, hiszen a Sharity törekszik arra, hogy minél könnyebb és gyorsabb úton összehozza a civil szervezeteket, az adakozni vágyókat és a nagyvállalatokat.