Így érd el hatékonyan a célpiacod és építs közösséget

A társadalmi felelősségvállalás ma már egyre több cég életében olyan magától értetődő vállalati elem, akár a könyvelés vagy a marketing. Egy jó ügy támogatása mellett PR szempontból óriási értéket képvisel, ráadásul az ESG jelentés is kötelezővé vált. 

badge_2023

Ők már felfedezték a Sharityben rejlő lehetőséget

A vevő döntéséhez már nem elég a jó ár

A mai vásárlónak már nem csupán a termék és az ár a fontos. Döntéseiket egyre inkább befolyásolja a vállalat környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalása. A vásárlókat egyre kevésbé lehet hangzatos szlogenekkel meggyőzni, azonban tettekkel már igen. Ahhoz a brandhez, céghez tudnak kapcsolódni a vevők, amely tekintettel van a környezetre, a körülötte élő közösségekre.

A társadalmi felelősségvállalásnak kimutatható mértékű marketing értéke van.

Értékteremtő vállalkozásként felelősségünk tenni azért, hogy a minőség, a környezetvédelem és a társadalmi hasznosság egyre fontosabb szempont legyen a fogyasztók számára.

Az óriási reklámzajból kitűnni eddig rettentő drága volt - aztán megérkezett a Sharity

A Sharity felületén nem az összes vállalkozás összes reklámjával kell versenyezni a cégeknek, hanem célzottan, jó ügyekhez kapcsolódva jelennek meg. Ezzel pozitív érzés kapcsolódik a márkához, és minőségibb kommunikációra kap lehetőséget a cég.

Mérhető hatás

A Sharity kampányok és hirdetések alapfeltétele az impact measurement, azaz részletes adatokat és jelentést biztosítunk a velünk dolgozó cégeknek. A GDPR-ral szabályozott módon pedig a felhasználókról több információt tudunk átadni, mint amennyi az ismert hirdetési felületeken elérhető.

Bosszantó reklám helyett jutalmat kapnak a hirdetés megtekintéséért a felhasználók

Míg a közösségi médiában, köztük például a YouTube-on a hirdetés félbeszakítja a tevékenységet, rossz érzést keltve a vevőjelöltben, addig a Sharity felületén a hirdetésmegtekintésért jutalom jár, pozitív érzést kapcsolva a hirdetéshez.

Bizalomépítés közös értékek mentén

A Shartiy a vásárlók számára fontos ügyeket, szimpatikus szervezeteket és az ezeket támogató cégeket kapcsolja össze. Ezáltal a cég felé kiépül a bizalom és a szimpátia. 

A közös értékek támogatása mérhető módon erősíti a márkahűséget, a közösség formálódását. A civil szervezet helyi mozgósító ereje az őket támogató cég elérését is növeli.

Létezik gördülékenyebb módja a céges adományozásnak?

Lehetséges az átlátható, marketing szempontból is értékelhető együttműködés az alapítványokkal?

Mindezt úgy, hogy a céged célcsoportjához is eljusson az üzenet?

Ez a
Sharity

A Sharity App a világon egyedülálló jótékonysági applikáció, amely egyszerre köti össze az alapítványokat, a cégeket és az adományozó magánszemélyeket. Egyetlen applikáción belül cégként válogathatsz a brandednek kedves ügyek között, miközben értékes marketingfelület segítségével érheted el a potenciális célcsoportodat.

Mitől egyedülálló a Sharity App?

Minden jó ügy egy helyen!

Ha cégként nem csupán a nagy alapítványokkal szeretnél szerződni, akkor az applikáción belül felfedezhetsz kisebb, akár helyi szervezeteket is. A helyi civil szervezetek jelentik a legszorosabb kapcsolatot az ügyfelekhez.

Mérhető aktivitás

A reklámvideókba beépített adományozási lehetőséggel pontos képet kaphatsz egy kampány sikerességéről, az elért emberekről és a társadalmi környezeti hatásodról.

Jótékonykodás céges reklámmal

Az applikáción belül a felhasználók úgy is támogathatják az általuk kiválasztott szervezetet, hogy ha megnéznek egy reklámvideót.

Célközönség mozgósítása kuponokkal, kedvezményekkel

A helyi közösségeket időnként kuponokkal, ajándékutalványokkal aktivizáljuk a jó ügyek támogatásáért. Lehetőséget adunk arra, hogy a nonprofitok újabb és újabb embereket érjenek el és megnézzessék a reklámodat.

Átláthatóság

A Sharity App-ben kizárólag olyan szervezetek regisztrálhatnak, akik az adományok felhasználásáról tételesen nyilatkoznak, illetve megosztják a cégekkel és az adományozókkal, hogy milyen célokat értek el, mire használták fel az adományokat.

Egyre több Sharity nagykövet áll az ügyek mellé

A Sharity törekvései mellé sok  magyar híresség is csatlakozott, köztük Csonka András, dr. Csisztu Zsuzsa, dr. Zimány Linda, Harsányi Levente vagy akár az Irigy Hónaljmirigy csapata.

Bár ezek a közszereplők más-más területről érkeztek, de egyvalamiben egyetértenek: ha mód van rá, segíteni kell a társadalom kevésbé szerencsés tagjainak. 

Ismerd meg a Sharity nagyköveteket!

Ezért legyél Te is Sharity Kártya elfogadóhely

Jutalmazhatod a jótékonykodást kedvezményekkel

Kommunikálhatod a tudatos vásárlóknak, hogy figyelmet fordítasz a környezetre, a társadalmi hasznosságra

A Sharity közösség tagjai rádtalálnak anélkül, hogy hirdetnél

A vásárlást mi is nyereményekkel motiváljuk és Neked is lehetőséged van erre

Részletes visszajelzést kapsz a fogyasztói szokásokról

A vásárlóidat személyre szabottan, közvetlenül is megszólíthatod a Sharity-n keresztül

A Te wow-faktorod: Adományautomata

Hogy tetszene a vásárlóidnak, ha várótermedben, vendéglátóhelyeden vagy szolgáltató helyeden egy márkáddal összekötött modern módon lenne lehetőségük, akár pénz nélkül adományozni?

A plexi pénzgyűjtő dobozok helyett itt a jövő.

A teljesen környezetbarát automata segítségével az üzletedben, ügyfélváródban közvetlenül megszólíthatod, tájékoztathatod ügyfeleidet, kaphatsz tőlük értékelést, visszajelzéseket, megnézhetik a reklámodat, sőt nyerhetnek is a segítségeddel. Az adományozással összekötött kommunikáció pozitív érzést kelt, ami egyedi módon emel ki a piaci szereplők közül. A vásárlóidat személyre szabottan, közvetlenül is megszólíthatod a Sharity-n keresztül.

Jótékonykodás céges reklámmal -
A hirdetés ereje jó célok elérésére

A reklámipar elképesztő méreteket öltött az elmúlt 20 évben, és sok fogyasztónak már nem sok pozitív gondolata van arról a termékről vagy szolgáltatásról, ami nap mint nap “az arcába ugrik”. A Sharity az átkattintások és a negatív reakciók helyett azonban új érzelmi töltetet ad a reklámoknak: az elégedettség élményét. Egy olyan pozitív élményt nyújt a fogyasztónak, amely biztosítja arról, valóban jót tett a világgal.

A társadalmi felelősségvállalás és brandépítés új szintre lépett, hiszen a Sharity App-ban a jó ügyek támogatása mellett a célcsoportodat is elérheted, mindezt a terméked és a szolgáltatásod reklámozásával. Közben pedig kipipálod a kötelező ESG jelentés oroszlánrészét. 

Csatlakozz a XXI. század leginnovatívabb adományozási rendszeréhez, ahol a hirdetéseddel segíthetsz!

Jelentkezz hirdetőnek
és támogass
egy nemes célt

Hogyan működik a
Sharity App?

1
A

Töltsd le a
Sharity appot

iPhone és Android készülékeken is elérhető teljesen ingyenesen.

1
B

Adakozz weboldalunkon

App nélkül is tudsz segíteni a weboldalunkon pont úgy, mint alkalmazásunkban.

2

Találd meg a számodra fontos ügyet

Nálunk biztosan megtalálod azt az alapítványt, akit szívesen támogatsz

3

Segíts pénz nélkül és nyerj

Egy 30 másodperces videó megtekintésével, már el is juttattad adományodat a kiválasztott civil szervezet felé. Növeld az esélyed a fődíjra, nézz minél több videót akár minden egyes nap.

Híreink

Dr. Orosz Cintia: „Ne mondjunk le álmainkról!”

Új jótékonysági területet indít a Sharity „Tudatos nők és tehetséggondozás” elnevezéssel. Az innovatív ötlet kivitelezéséhez azonban egy olyan nagykövetre is szükség volt, aki a téma

Tomika karácsonyi csodája közös siker

Két év, egy hónap és négy nap. Pontosan ennyi időre volt szükség ahhoz, hogy a Galó Tomika gyógykezeléséhez szükséges 700 millió forint összegyűljön. Az SMA