Így érd el hatékonyan a célpiacod és építs közösséget
A társadalmi felelősségvállalás ma már egyre több cég életében olyan magától értetődő vállalati elem, akár a könyvelés vagy a marketing. Egy jó ügy támogatása mellett PR szempontból óriási értéket képvisel, ráadásul az ESG jelentés is kötelezővé vált.
Ők már felfedezték a Sharityben rejlő lehetőséget
Hogy működik? Nézd meg ügyfél oldalról. Válassz egy civil szervezetet.
A vevő döntéséhez már nem elég a jó ár
A mai vásárlónak már nem csupán a termék és az ár a fontos. Döntéseiket egyre inkább befolyásolja a vállalat környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalása. A vásárlókat egyre kevésbé lehet hangzatos szlogenekkel meggyőzni, azonban tettekkel már igen. Ahhoz a brandhez, céghez tudnak kapcsolódni a vevők, amely tekintettel van a környezetre, a körülötte élő közösségekre.
A társadalmi felelősségvállalásnak kimutatható mértékű marketing értéke van.
Értékteremtő vállalkozásként felelősségünk tenni azért, hogy a minőség, a környezetvédelem és a társadalmi hasznosság egyre fontosabb szempont legyen a fogyasztók számára.
Egyedi megoldások a Sharitytől
Sharity adomány automata
A teljesen környezetbarát automata segítségével az üzletedben, ügyfélváródban közvetlenül megszólíthatod, tájékoztathatod ügyfeleidet, kaphatsz tőlük értékelést, visszajelzéseket, megnézhetik a reklámodat, sőt nyerhetnek is a segítségeddel.
Sharity hűségkártya
Csatlakozz a Sharity tudatos fogyasztói közösségéhez elfogadóhelyként, jutalmazd a jótékonykodást jótékonysági árréssel és vásárlási kedvezményekkel, mi pedig azzal háláljuk meg, hogy nálad vásárolunk.
Az óriási reklámzajból kitűnni eddig rettentő drága volt - aztán megérkezett a Sharity
A Sharity felületén nem az összes vállalkozás összes reklámjával kell versenyezni a cégeknek, hanem célzottan, jó ügyekhez kapcsolódva jelennek meg. Ezzel pozitív érzés kapcsolódik a márkához, és minőségibb kommunikációra kap lehetőséget a cég.
Mérhető hatás
A Sharity kampányok és hirdetések alapfeltétele az impact measurement, azaz részletes adatokat és jelentést biztosítunk a velünk dolgozó cégeknek. A GDPR-ral szabályozott módon pedig a felhasználókról több információt tudunk átadni, mint amennyi az ismert hirdetési felületeken elérhető.
Bosszantó reklám helyett jutalmat kapnak a hirdetés megtekintéséért a felhasználók.
Míg a közösségi médiában a hirdetés félbeszakítja a tevékenységet, rossz érzést keltve a vevőjelöltben, addig a Sharity felületén a hirdetésmegtekintésért jutalom jár, pozitív érzést kapcsolva a hirdetéshez.
Bizalomépítés közös értékek mentén
A Shartiy a vásárlók számára fontos ügyeket, szimpatikus szervezeteket és az ezeket támogató cégeket kapcsolja össze. Ezáltal a cég felé kiépül a bizalom és a szimpátia.
A közös értékek támogatása mérhető módon erősíti a márkahűséget, a közösség formálódását. A civil szervezet helyi mozgósító ereje az őket támogató cég elérését is növeli.
Létezik gördülékenyebb módja a céges adományozásnak? Lehetséges az átlátható, marketing szempontból is értékelhető együttműködés az alapítványokkal? Mindezt úgy, hogy a céged célcsoportjához is eljusson az üzenet?
Ez a
Sharity
A Sharity App a világon egyedülálló jótékonysági applikáció, amely egyszerre köti össze az alapítványokat, a cégeket és az adományozó magánszemélyeket. Egyetlen applikáción belül cégként válogathatsz a brandednek kedves ügyek között, miközben értékes marketingfelület segítségével érheted el a potenciális célcsoportodat.
Mitől egyedülálló a Sharity App?
Minden jó ügy egy helyen!
Ha cégként nem csupán a nagy alapítványokkal szeretnél szerződni, akkor az applikáción belül felfedezhetsz kisebb, akár helyi szervezeteket is. A helyi civil szervezetek jelentik a legszorosabb kapcsolatot az ügyfelekhez.
Mérhető aktivitás
A reklámvideókba beépített adományozási lehetőséggel pontos képet kaphatsz egy kampány sikerességéről, az elért emberekről és a társadalmi környezeti hatásodról.
Jótékonykodás céges reklámmal
Az applikáción belül a felhasználók úgy is támogathatják az általuk kiválasztott szervezetet, hogy ha megnéznek egy reklámvideót.
Célközönség mozgósítása kuponokkal, kedvezményekkel
A helyi közösségeket időnként kuponokkal, ajándékutalványokkal aktivizáljuk a jó ügyek támogatásáért. Lehetőséget adunk arra, hogy a nonprofitok újabb és újabb embereket érjenek el és megnézzessék a reklámodat.
Átláthatóság
A Sharity App-ben kizárólag olyan szervezetek regisztrálhatnak, akik az adományok felhasználásáról tételesen nyilatkoznak, illetve megosztják a cégekkel és az adományozókkal, hogy milyen célokat értek el, mire használták fel az adományokat.
Egyre több Sharity nagykövet áll az ügyek mellé
A Sharity törekvései mellé sok magyar híresség is csatlakozott, köztük Csonka András, dr. Csisztu Zsuzsa, dr. Zimány Linda, Harsányi Levente vagy akár az Irigy Hónaljmirigy csapata.
Bár ezek a közszereplők más-más területről érkeztek, de egyvalamiben egyetértenek: ha mód van rá, segíteni kell a társadalom kevésbé szerencsés tagjainak.
Ismerd meg a Sharity nagyköveteket!
Jótékonykodás céges reklámmal - A hirdetés ereje jó célok elérésére
A reklámipar elképesztő méreteket öltött az elmúlt 20 évben, és sok fogyasztónak már nem sok pozitív gondolata van arról a termékről vagy szolgáltatásról, ami nap mint nap “az arcába ugrik”. A Sharity az átkattintások és a negatív reakciók helyett azonban új érzelmi töltetet ad a reklámoknak: az elégedettség élményét. Egy olyan pozitív élményt nyújt a fogyasztónak, amely biztosítja arról, valóban jót tett a világgal.
A társadalmi felelősségvállalás és brandépítés új szintre lépett, hiszen a Sharity App-ban a jó ügyek támogatása mellett a célcsoportodat is elérheted, mindezt a terméked és a szolgáltatásod reklámozásával. Közben pedig kipipálod a kötelező ESG jelentés oroszlánrészét.
Csatlakozz a XXI. század leginnovatívabb adományozási rendszeréhez, ahol a hirdetéseddel segíthetsz!
Jelentkezz hirdetőnek
és támogass
egy nemes célt
Hogyan működik a Sharity App?
Találd meg a számodra fontos ügyet
Nálunk biztosan megtalálod azt az alapítványt, akit szívesen támogatsz
Segíts pénz nélkül és nyerj
Egy 30 másodperces videó megtekintésével, már el is juttattad adományodat a kiválasztott civil szervezet felé. Növeld az esélyed a fődíjra, nézz minél több videót akár minden egyes nap.
Híreink
Minden kattintás számít: Forradalmi adománygyűjtési módszer a beteg gyerekekért
A jól kivitelezett adománygyűjtő kampányok sikerén múlik a beteg gyerekek jövője. Használd a közösség erejét és gyűjts adományokat a Sharity Appon keresztül.
ESG Elvárások és a Sharity használatának előnyei
A Sharity az új ESG jogszabályi előírásoknak való megfeleléshez ad segítő kezet a nagyvállalatok és beszállítóik részére. Az EU új CS3D irányelve szigorúbb jelentési kötelezettségeket
Amikor egy jó ügy mellé áll a Jysk – Sharity sikersztori
Ritkán adódik alkalom, amikor egy reklám megtekintésével jó ügyet támogathat az ember. A Sharity azonban megteremtette ezt a lehetőséget, és adománygyűjtő kampánya óriási sikersztori lett,