SHARITY IMPACT FASHION
CHIPpanj rá!
Az impact fashion termékekbe egy NFC chip kerül elhelyezésére, melybe a gyártó / forgalmazó vagy a vevő által választott és támogatni kívánt alapítvány alkalmazásbeli linkje kerül beprogramozásra. A chip-hez közelített telefon a tulajdonos engedélyét követően megnyitja a telefonon a Sharity alkalmazást és azon belül az alapítvány oldalát, majd ezt követően a szokásos módon van lehetőség pénzzel, vagy pénz nélküli adományozni.
NFC chippel ellátott pólóink
NFC chippel ellátott gyűrű
A megrendelt termékeket cége arculatára szabjuk, így akár munkavállalói is képviselhetik cége CSR üzenetét
Sharity és az „impact fashion”
Napjainkban egyre fontosabb, hogy a különböző divat / ékszer márkák a fenntarthatóság jegyében készítsék el és értékesítsék termékeiket, ami elősorban a felhasznált anyagok és a gyártási technológia környezetbarát mivoltában, illetve az újrahasznosításban fejeződik ki. Ezek a megoldások leginkább a gyártó / forgalmazó társadalmi felelősségvállalás melletti elköteleződését fejezik ki, és egyre inkább minimál elvárásokká váltak, mintsem az átlagtól való jelentős kiemelkedést kifejező eszközzé. A termék viselője a márka választásával kifejezi, hogy egyetért a gyártó / forgalmazó elveivel, ugyanakkor ezen elvek általános standarddá válása már nem lesz motiváló a választásában. A Sharity számos új, innovatív digitális megoldást fejlesztett ki, ami lehetővé teszi a minimál elvárásokhoz képesti magasabb vállalások kifejezését. Ezen megoldások nemcsak, hogy közvetlenebbül kifejezik a márka és a termékek társadalmi felelősségvállalását, hanem magát a terméket is „eszközzé” teszik a jótékonykodás folyamatában, és nem csak a gyártó / forgalmazó, hanem a termék viselőjének személyes elköteleződését is megjelenítik. Az impact fashion lényege tehát, hogy a viselt termék (ruha, ékszer, egyéb kiegészítő) alkalmas legyen arra, hogy kifejezze a márka és az azt viselő társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos közvetlen és konkrét céljait, egyúttal a cél elérésének konkrét eszközévé is válik.
Az impact fashion megoldással közvetlenebb és konkrétabb elköteleződés fejezhető ki a gyártó / forgalmazó, illetve a viselő és a különféle jótékonysági célok között.
A megoldás
A Sharity alkalmazásban lehetőség van különböző alapítványok részére egy kattintással pénzt adományozni az OTP Simple segítségével, vagy reklámok megtekintésével adakozni, pénz nélkül. Az alkalmazásban minden alapítványnak külön oldala van, amelyek ún.: deeplinkek segítségével elérhetők az interneten keresztül. Ezek a linkek QR kódokba tehetők, illetve olyan esetekben amikor a QR kód feltüntetése nem lehetséges, vagy nem előnyös, akkor a link NFC chip- ben helyezhető el. A QR kód a telefon kamerájával olvasható be, az NFC chip esetében ugyanez az eredmény a telefon chip-hez történő közelítésével érhető el. Hangsúlyozzuk, hogy ugyan a megoldás hasonlít az érintéses mobil vásárláshoz, esetünkben azonban nem ez történik, hanem csak a link megnyitására kér engedélyt a telefon, majd az engedély megadását követően a Sharity alkalmazás azon alapítványi oldala jelenik meg, amely a chip-ben előzetesen beprogramozásra került.
Az impact fashion termékeken az elkölteleződés kifejezéseként valamilyen logó, minta, jel kerül elhelyezésre, ami felhívja a viselő környezetének figyelmét a jótékonyság fontosságára és adott esetben beszédtémát generál.
Az impact fashion lényege, hogy a terméken jól látható helyen, de kellő diszkrécióval elhelyezésre kerül egy, a marketing tevékenység során már bevezetett és ismerté vált logó, jel, vagy minta, ami kifejezi, hogy a termék és viselője elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás mellett, ez pedig alkalmas lehet arra, hogy a viselő társaságában beszédtéma legyen a jótékonyság, vagy konkrétan rákérdezzenek a viselő jótékonysággal kapcsolatos tevékenységére, így nem szükséges, hogy a témát a viselő hozza elő egy beszélgetés során.
A terméken / termékben elhelyezésre kerül egy NFC chip (a helye szintén valamiféle design elemmel kerül feltüntetésre) amelynek segítségével a viselő beszélgető partnere – miután a viselő meggyőzte arról, hogy támogassa az általa is támogatott ügyet – a telefon közelítésével rögtön a támogatni kívánt alapítvány alkalmazásbeli oldalát nyissa meg telefonján és ott akár pénzzel, vagy pénz nélkül adományozzon.
A chip-re a link feltöltése és ezáltal a támogatandó alapítvány kiválasztása lehetséges fix-en, a gyártó / forgalmazó választása szerint, vagy a vásárláskor a vevő választása szerint, ez utóbbi esetben azonban meg kell oldani a chip utólagos programozásának lehetőségét (az utólagos programozáshoz tudunk support-ot biztosítani, de ez a megoldás elsősorban online vásárlásoknál képzelhető el, az offline vásárlásokhoz a programozó eszköz üzletben való elhelyezése és a személyzet betanítása szükséges)
Kattintson és töltse le applikációnkat!
Kérdése van? Írjon nekünk!
MI A SHARITY?
A Sharity egy – a világon egyedülálló – magyar fejlesztésű jótékonysági applikáció. Az appon belül úgy is adakozhat, ha anyagi lehetőségei ezt nem engednék meg.
Csak letölti az appot, majd kiválasztja hogy milyen területen szeretne jótékonykodni, és már kezdődhet is az adományozás! 30 másodperces videókat fog látni, amelyek megnézése után szintet lép, értékes kuponokat kap, és a legfontosabb, hogy jótékony célra használja az idejét.
A REKLÁMOKBÓL BEFOLYÓ ÖSSZEGET JÓTÉKONYSÁGI
SZERVEZETEK KAPJÁK, ÍGY VALÓS PÉNZT ADOMÁNOZHAT
ANÉLKÜL, HOGY A SAJÁT PÉNZE FOGYNA.
Akik már mellénk álltak
Dr. Csisztu Zsuzsa
Újságíró, műsorvezető, sportjogi szakjogász, a Magyar Olimpiai Bizottság első sportújságíróként jegyzett női tagja, a Magyar Sportújságírók Szövetségének első női alelnöke és a Nemzetközi Sportújságíró Szövetség megválasztott Végrehajtó Bizottsági tagja. Olimpikon tornászként olimpiai nyolcadik, világbajnoki hetedik és Európa-bajnoki hatodik helyezett, több, mint tízszeres Magyar és háromszoros Mesterfokú Bajnok tornásznő. Több mint tizenkét éve jószolgálati nagykövete a Transzplantációs Alapítványnak, illetve nagykövetként dolgozik. A Sharity Nagyköveteként a transzparens adakozás megteremtését tűzte ki céljául.
Dr. Bársony Farkas
KONDOR Global CEO, az Amerikai Kereskedelmi Kamara volt elnöke. Korábban a GE Hungary ügyvezető igazgatója, a PwC Magyarország partnere. Cégvezetőként számtalanszor találkozott az adományozás kérdéskörével cégei komoly társadalmi felelősségvállalása keretében. A Sharity Nagyköveteként a vállalkozások CSR tevékenységének előmozdítását vállalta fel.
Hollósi Jázmin
Fiatal kora ellenére ő itthon az egyik legnépszerűbb tartalomgyártó. TikTok és Youtube videókban éli ki kreativitását, melyekkel több százezreket szórakoztat. Sok vele egykorú tartja őt példaképének, így sok fiatal felnőtt figyelmét tudja felhívni a társadalmi fellelősségvállalás fontosságára. Jelenleg a MOME-n tanul, hogy a lehető legtöbbet hozzon ki ötleteiből, találékonyságából.
Harsányi Levente
Éveken át olyan műsorok házigazdájaként szórakoztatott minket mint a "Magyarország, szeretlek!" vagy a "Csináljuk a fesztivált!", és az ő hangjára ébredtünk nap mint nap az "Önindító"-ban. A szakma is elismerte tehetségét, kétszer lett a "Legjobb rádiós műsorvezető" és Megyei Príma Díjjal is kitüntették. Ám az igazi sikert apaként találta meg, melynek csodálatos elismerése 2 gyermeke szeretete.