IMPACT CHALLENGE

Közösségi kihívás a jövőért - Szállj be a fenntarthatóság népszerűsítésébe!

A magánszektor óriási hatással van mind a környezetre, mind a társadalomra nézve, ezért az ENSZ 2030-ra kitűzött 17 fenntartható fejlődési céljainak megvalósításáért mindannyian felelősséggel tartozunk. A célok eléréséhez  természetesen nem elegendőek a vállalati törekvések, hanem szemléletformáló edukációra van szükség. A gyártástól az értékesítésen át egészen a termék felhasználásig hangsúlyozni kell a fenntarthatóság fontosságát.

A Sharity ezért egy közösségi kihívás támogatására invitálja a cégeket, hogy a termékek, brandek népszerűsítése mellett a fogyasztói gondolkodásmódot is megváltoztassuk a fenntarthatóság javára.

Ők már felfedezték a Sharityben rejlő lehetőséget

A cél

Valódi, mérhető előrelépés történjen a fenntarthatósági célok elérése terén!

A fogyasztói gondolkodásmód alapja a fenntarthatóság legyen, a felelős fogyasztói döntés pedig zsigerből jöjjön!

A reklámfogyasztás értékalapú legyen, kényszer helyett szabad választása legyen a fogyasztónak, hogy milyen tartalommal szeretne jót cselekedni.

Bizalom és hűség kialakítása a márka és az általa támogatott cél felé.

Minél több civil szervezet kerüljön be a támogatói vérkeringésbe, akiknek az átlátható működése továbberősítik a pozitív szemléletet a reklámok és a cégek felé.

Hogy hidat képezhessünk a cégek, a civil szervezetek és a fogyasztók között, egy Közösségi Kihívást hirdetünk meg, amelyben minden szereplőnek pozitív döntési joga van!

1. Bizalom a cég felé, hogy a fogyasztókat bevonja egy pénzügyi döntésbe.

A vállalat egy meghatározott összeget ajánl fel adomány gyanánt, melynek elosztásáról a fogyasztók dönthetnek.

2. A döntés szabadságát és értékteremtést ajándékoz a cég a fogyasztónak.

A fogyasztók a kihívások teljesítésével döntenek arról, melyik civil szervezethez kerüljön az adomány. A civil szervezetek mozgósítanak az aktivitásra.

3. Brand impact építés és mérés, valamint tudatos döntésre történő nevelés egy időben.

A reklám a legjobb eszköz a márka társadalmi és környezeti hatásának népszerűsítésére és mérésére, illetve a fogyasztói edukációra.

4. A kuponok, nyeremények és vásárlási kedvezmények kiváló értékesítési eszközök a fogyasztók felé.

A jutalmazási rendszeren keresztül olyan fogyasztókat is mozgósítani lehet, akiket elsőre nem feltétlenül érint meg egy ilyen kezdeményezés.

Sharity eredmények

Több mint 1.846.000 teljes időtartamú, jótékony reklám megtekintése

25 M Ft-ot meghaladó adomány

Közel 200 civil szervezet segítése

30 000 -nél is több segíteni akaró ember 💚

Ha nem reklámozol, de adományod mellé átadnál egy üzenetet az embereknek, akkor szponzorálj egy társadalmi célú reklámot! Segítünk a választásban.

A JYSK-kel

közösen megszervezett kampány sikerén felbuzdulva invitálunk meg Téged cégként a Közösségi Kihívásba, amelyben a Sharity csapata már 1 millió forinttal be is szállt!

Elismeréseink

A kihíváshoz az alábbi csomagok megvásárlásával tudsz csatlakozni:

Az áraink a 2025. teljes évre tartalmazzák szolgáltatásainkat.

Basic // 200.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Legfeljebb 5 civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 1x nézheti meg) a kihívás végéig.

Prémium // 600.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Legfeljebb 15 civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 1x nézheti meg) a kihívás végéig.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.

Bronz // 1.200.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 2x nézheti meg) a kihívás végéig.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.

Tartalmaz továbbá 1 eseti kampányt rendezvényhez, vagy eseményhez kapcsolódóan.

Ezüst // 2.400.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 3x nézheti meg) a kihívás végéig + banner a kihívás és a kampányok oldalán.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.

Tartalmaz továbbá 3 eseti kampányt rendezvényhez, vagy eseményhez kapcsolódóan.

Arany // 4.800.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 3x nézheti meg) a kihívás végéig + banner a kihívás és a kampányok oldalán.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.

Tartalmaz továbbá 8 eseti kampányt rendezvényhez, vagy eseményhez kapcsolódóan.

(Áraink nettó Ft-ban értendőek.)

ESG jelentés

A kihívás során elért, számszerűsíthető adatokon alapuló társadalmi / környezeti hatásodról, az elért fogyasztókról és az adományod felhasználásáról összefoglaló jelentést kapsz, amit akár az ESG jelentésed elkészítése, illetve a kommunikációd megtervezése során is hasznosíthatsz.

A Közösségi kihívás 2025. február 6-áig, a MARKETING TRENDFORUM időpontjáig tart.

Ha fontos számodra a fenntartható jövő felépítése;

Ha szeretnél pozitív üzenetet a fogyasztóid felé közvetíteni;

Ha bizalmat és hűséget szeretnél kiépíteni;

Ha szeretnél visszaadni a társadalomnak és jó célokat támogatni; akkor

Csatlakozz a Sharity Közösségi
Kihíváshoz támogatóként

Nagyköveteink

Hogyan működik a
Sharity App?

1
A

Töltsd le a
Sharity appot

iPhone és Android készülékeken is elérhető teljesen ingyenesen.

1
B

Adakozz weboldalunkon

App nélkül is tudsz segíteni a weboldalunkon pont úgy, mint alkalmazásunkban.

2

Találd meg a számodra fontos ügyet

Nálunk biztosan megtalálod azt az alapítványt, akit szívesen támogatsz

3

Segíts pénz nélkül és nyerj

Egy 30 másodperces videó megtekintésével, már el is juttattad adományodat a kiválasztott civil szervezet felé. Növeld az esélyed a fődíjra, nézz minél több videót akár minden egyes nap.

Híreink

Tudj meg
Még többet az
ügyvezérelt Sharity működésről