Közösségi kihívás a jövőért - Szállj be a fenntarthatóság népszerűsítésébe!

A magánszektor óriási hatással van mind a környezetre, mind a társadalomra nézve, ezért az ENSZ 2030-ra kitűzött 17 fenntartható fejlődési céljainak megvalósításáért mindannyian felelősséggel tartozunk. A célok eléréséhez  természetesen nem elegendőek a vállalati törekvések, hanem szemléletformáló edukációra van szükség. A gyártástól az értékesítésen át egészen a termék felhasználásig hangsúlyozni kell a fenntarthatóság fontosságát.

A Sharity ezért egy közösségi kihívás támogatására invitálja a cégeket, hogy a termékek, brandek népszerűsítése mellett a fogyasztói gondolkodásmódot is megváltoztassuk a fenntarthatóság javára.

A cél

Valódi, mérhető előrelépés történjen a fenntarthatósági célok elérése terén!

A fogyasztói gondolkodásmód alapja a fenntarthatóság legyen, a felelős fogyasztói döntés pedig zsigerből jöjjön!

A reklámfogyasztás értékalapú legyen, kényszer helyett szabad választása legyen a fogyasztónak, hogy milyen tartalommal szeretne jót cselekedni.

Bizalom és hűség kialakítása a márka és az általa támogatott cél felé.

Minél több civil szervezet kerüljön be a támogatói vérkeringésbe, akiknek az átlátható működése továbberősítik a pozitív szemléletet a reklámok és a cégek felé.

Hogy hidat képezhessünk a cégek, a civil szervezetek és a fogyasztók között, egy Közösségi Kihívást hirdetünk meg, amelyben minden szereplőnek pozitív döntési joga van!

1. Bizalom a cég felé, hogy a fogyasztókat bevonja egy pénzügyi döntésbe.

A vállalat egy meghatározott összeget ajánl fel adomány gyanánt, melynek elosztásáról a fogyasztók dönthetnek.

2. A döntés szabadságát és értékteremtést ajándékoz a cég a fogyasztónak.

A fogyasztók reklámvideók megtekintésével szavaznak arra, melyik civil szervezethez kerüljön az összeg.

3. Brand impact építés és mérés, valamint tudatos döntésre történő nevelés egy időben.

A reklám a legjobb eszköz a márka társadalmi és környezeti hatásának népszerűsítésére és mérésére, illetve a fogyasztói edukációra.

4. A kuponok, nyeremények és vásárlási kedvezmények kiváló értékesítési eszközök a fogyasztók felé.

A jutalmazási rendszeren keresztül olyan fogyasztókat is mozgósítani lehet, akiket elsőre nem feltétlenül érint meg egy ilyen kezdeményezés.

Ha nem reklámozol, de adományod mellé átadnál egy üzenetet az embereknek, akkor szponzorálj egy társadalmi célú reklámot! Segítünk a választásban.

A JYSK-kel

közösen megszervezett kampány sikerén felbuzdulva invitálunk meg Téged cégként a Közösségi Kihívásba, amelyben a Sharity csapata már 1 millió forinttal be is szállt!

badge_2023

A kihíváshoz az alábbi csomagok megvásárlásával tudsz csatlakozni:

Basic // 100.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Legfeljebb 5 civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó naponta 1x nézheti meg) a kihívás végéig.

Prémium // 500.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Legfeljebb 15 civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó naponta 1x nézheti meg) a kihívás végéig.

Bronz // 1.000.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó naponta 1x nézheti meg) a kihívás végéig.

Ezüst // 2.000.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó naponta 2x nézheti meg) a kihívás végéig + egy Sharity Nagykövet által közzétett poszt

Arany // 4.000.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk

Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó naponta 3x nézheti meg) a kihívás végéig + egy Sharity Nagykövet által közzétett poszt + banner a kihívás és a kampányok oldalán

(Áraink nettó Ft-ban értendőek.)

ESG jelentés

A kihívás során elért, számszerűsíthető adatokon alapuló társadalmi / környezeti hatásodról, az elért fogyasztókról és az adományod felhasználásáról összefoglaló jelentést kapsz, amit akár az ESG jelentésed elkészítése, illetve a kommunikációd megtervezése során is hasznosíthatsz.

A Közösségi Kihívás 2024. december 24-éig tart.

badge_2023

Ha fontos számodra a fenntartható jövő felépítése;

Ha szeretnél pozitív üzenetet a fogyasztóid felé közvetíteni;

Ha bizalmat és hűséget szeretnél kiépíteni;

Ha szeretnél visszaadni a társadalomnak és jó célokat támogatni; akkor

Csatlakozz a Sharity Közösségi
Kihíváshoz támogatóként

Hogyan működik a
Sharity App?

1
A

Töltsd le a
Sharity appot

iPhone és Android készülékeken is elérhető teljesen ingyenesen.

1
B

Adakozz weboldalunkon

App nélkül is tudsz segíteni a weboldalunkon pont úgy, mint alkalmazásunkban.

2

Találd meg a számodra fontos ügyet

Nálunk biztosan megtalálod azt az alapítványt, akit szívesen támogatsz

3

Segíts pénz nélkül és nyerj

Egy 30 másodperces videó megtekintésével, már el is juttattad adományodat a kiválasztott civil szervezet felé. Növeld az esélyed a fődíjra, nézz minél több videót akár minden egyes nap.

Híreink

Női csúcstalálkozó a Sharity támogatásával

A Sharity is támogatja a Tudatos Nők Napja és Díjátadó rendezvényt, amelynek ötletgazdája és kreatív vezetője dr. Orosz Cintia nagykövetünk. Az eseményen két kategóriában hirdetik

Dr. Orosz Cintia: „Ne mondjunk le álmainkról!”

Új jótékonysági területet indít a Sharity „Tudatos nők és tehetséggondozás” elnevezéssel. Az innovatív ötlet kivitelezéséhez azonban egy olyan nagykövetre is szükség volt, aki a téma

Tudj meg
Még többet az
ügyvezérelt Sharity működésről