IMPACT CHALLENGE
Közösségi kihívás a jövőért - Szállj be a fenntarthatóság népszerűsítésébe!
A magánszektor óriási hatással van mind a környezetre, mind a társadalomra nézve, ezért az ENSZ 2030-ra kitűzött 17 fenntartható fejlődési céljainak megvalósításáért mindannyian felelősséggel tartozunk. A célok eléréséhez természetesen nem elegendőek a vállalati törekvések, hanem szemléletformáló edukációra van szükség. A gyártástól az értékesítésen át egészen a termék felhasználásig hangsúlyozni kell a fenntarthatóság fontosságát.
A Sharity ezért egy közösségi kihívás támogatására invitálja a cégeket, hogy a termékek, brandek népszerűsítése mellett a fogyasztói gondolkodásmódot is megváltoztassuk a fenntarthatóság javára.
Ők már felfedezték a Sharityben rejlő lehetőséget
A cél
Valódi, mérhető előrelépés történjen a fenntarthatósági célok elérése terén!
A fogyasztói gondolkodásmód alapja a fenntarthatóság legyen, a felelős fogyasztói döntés pedig zsigerből jöjjön!
A reklámfogyasztás értékalapú legyen, kényszer helyett szabad választása legyen a fogyasztónak, hogy milyen tartalommal szeretne jót cselekedni.
Bizalom és hűség kialakítása a márka és az általa támogatott cél felé.
Minél több civil szervezet kerüljön be a támogatói vérkeringésbe, akiknek az átlátható működése továbberősítik a pozitív szemléletet a reklámok és a cégek felé.
Hogy hidat képezhessünk a cégek, a civil szervezetek és a fogyasztók között, egy Közösségi Kihívást hirdetünk meg, amelyben minden szereplőnek pozitív döntési joga van!
1. Bizalom a cég felé, hogy a fogyasztókat bevonja egy pénzügyi döntésbe.
A vállalat egy meghatározott összeget ajánl fel adomány gyanánt, melynek elosztásáról a fogyasztók dönthetnek.
2. A döntés szabadságát és értékteremtést ajándékoz a cég a fogyasztónak.
A fogyasztók a kihívások teljesítésével döntenek arról, melyik civil szervezethez kerüljön az adomány. A civil szervezetek mozgósítanak az aktivitásra.
3. Brand impact építés és mérés, valamint tudatos döntésre történő nevelés egy időben.
A reklám a legjobb eszköz a márka társadalmi és környezeti hatásának népszerűsítésére és mérésére, illetve a fogyasztói edukációra.
4. A kuponok, nyeremények és vásárlási kedvezmények kiváló értékesítési eszközök a fogyasztók felé.
A jutalmazási rendszeren keresztül olyan fogyasztókat is mozgósítani lehet, akiket elsőre nem feltétlenül érint meg egy ilyen kezdeményezés.
Sharity eredmények
Több mint 1.846.000 teljes időtartamú, jótékony reklám megtekintése
25 M Ft-ot meghaladó adomány
Közel 200 civil szervezet segítése
30 000 -nél is több segíteni akaró ember 💚
Ha nem reklámozol, de adományod mellé átadnál egy üzenetet az embereknek, akkor szponzorálj egy társadalmi célú reklámot! Segítünk a választásban.
A JYSK-kel
közösen megszervezett kampány sikerén felbuzdulva invitálunk meg Téged cégként a Közösségi Kihívásba, amelyben a Sharity csapata már 1 millió forinttal be is szállt!
Elismeréseink
A kihíváshoz az alábbi csomagok megvásárlásával tudsz csatlakozni:
Az áraink a 2025. teljes évre tartalmazzák szolgáltatásainkat.
Basic // 200.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk
Legfeljebb 5 civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 1x nézheti meg) a kihívás végéig.
Prémium // 600.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk
Legfeljebb 15 civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 1x nézheti meg) a kihívás végéig.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.
Bronz // 1.200.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk
Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 2x nézheti meg) a kihívás végéig.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.
Tartalmaz továbbá 1 eseti kampányt rendezvényhez, vagy eseményhez kapcsolódóan.
Ezüst // 2.400.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk
Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 3x nézheti meg) a kihívás végéig + banner a kihívás és a kampányok oldalán.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.
Tartalmaz továbbá 3 eseti kampányt rendezvényhez, vagy eseményhez kapcsolódóan.
Arany // 4.800.000 Ft // csomag, melynek 50%-át igazoltan jótékony célra fordítjuk
Korlátlanul választható számú civil szervezetet támogató reklámmal, korlátlan megtekintéssel (egy felhasználó hetente 3x nézheti meg) a kihívás végéig + banner a kihívás és a kampányok oldalán.
Tartalmazza a Digital Forum 2025 helyszíni és online megjelenését.
Tartalmaz továbbá 8 eseti kampányt rendezvényhez, vagy eseményhez kapcsolódóan.
(Áraink nettó Ft-ban értendőek.)
ESG jelentés
A kihívás során elért, számszerűsíthető adatokon alapuló társadalmi / környezeti hatásodról, az elért fogyasztókról és az adományod felhasználásáról összefoglaló jelentést kapsz, amit akár az ESG jelentésed elkészítése, illetve a kommunikációd megtervezése során is hasznosíthatsz.
A Közösségi kihívás 2025. február 6-áig, a MARKETING TRENDFORUM időpontjáig tart.
Ha fontos számodra a fenntartható jövő felépítése; Ha szeretnél pozitív üzenetet a fogyasztóid felé közvetíteni; Ha bizalmat és hűséget szeretnél kiépíteni; Ha szeretnél visszaadni a társadalomnak és jó célokat támogatni; akkor
Csatlakozz a Sharity Közösségi Kihíváshoz támogatóként
Nagyköveteink
Hogyan működik a Sharity App?
Találd meg a számodra fontos ügyet
Nálunk biztosan megtalálod azt az alapítványt, akit szívesen támogatsz
Segíts pénz nélkül és nyerj
Egy 30 másodperces videó megtekintésével, már el is juttattad adományodat a kiválasztott civil szervezet felé. Növeld az esélyed a fődíjra, nézz minél több videót akár minden egyes nap.
Híreink
Egy kis kattintás, nagy hatás – Hogyan segíti a Cocker Rocker Spániel Fajtamentő Egyesületet a Sharity App?
A jól kivitelezett adománygyűjtő kampányok sikerén múlik a beteg gyerekek jövője. Használd a közösség erejét és gyűjts adományokat a Sharity Appon keresztül.
Minden kattintás számít: Forradalmi adománygyűjtési módszer a beteg gyerekekért
A jól kivitelezett adománygyűjtő kampányok sikerén múlik a beteg gyerekek jövője. Használd a közösség erejét és gyűjts adományokat a Sharity Appon keresztül.
ESG Elvárások és a Sharity használatának előnyei
A Sharity az új ESG jogszabályi előírásoknak való megfeleléshez ad segítő kezet a nagyvállalatok és beszállítóik részére. Az EU új CS3D irányelve szigorúbb jelentési kötelezettségeket